Szolgáljon ki több ügyfelet, szélesebb kínálattal

Nem, eszünkben sincs azt mondani, hogy tegyen szert még több plakáthelyre. (Vagyis nem pontosan ezt akarjuk mondani.)

Ha körülnéz a világunkban, láthatja, hogy a digitális tér mindent behálóz. Különösen a reklámiparban. A mérhető, online néhány kattintással vezérelhető kampányok idejét éljük. Lássuk be, egy hagyományos plakát teljesítményét nehéz pontosan mérni. Valós időben cserélni a kreatívjait pedig gyakorlatilag lehetetlen.

Ez azonban nem a közterületi hirdetések végét jelenti, Csupán egy átalakulást vizionál.

AZ ONLINE ÉS AZ OFFLINE ÖSSZEFONÓDIK

Néhány éve komoly szakadást jósoltak a reklámszakmában. A jól mérhető online egyértelműen fenyegetni kezdte a kevésbé pontos metrikákon alapuló offline hirdetési megoldásokat.

Akkor sokan a hagyományos reklámok, így az Out of Home (OOH) hirdetések csillagát is leáldozni látták. Hiszen a percek alatt cserélhető kreatívok és hirdetésszövegek, a pontosan mérhető eredmények, valamint a figyelmet sokkal hatékonyabban megragadó digitális tartalmak repülőrajtot vettek.

A buszra várva, az utcán sétálva, egy váróban vagy a pirosnál ücsörögve az emberek már a telefonjukon néznek hirdetéseket, nem mozdulatlan papírplakátokon.

Sokan azt hitték, a közterületi reklámozásnak vége. És akkor új erőre kaptak az otthonunkon kívüli hirdetések. Életre keltek a Digital Out of Home (DOOH) reklámok, amelyek éppolyan interaktívak lehetnek, mint egy online hirdetés, azonban van egy előnye is ezekkel szemben: immunis a reklámblokkolókra, hiszen nem a felhasználó böngészőjében jelenik meg.

A digitális reklámplakátok tehát olyan lehetőséggel kecsegtetnek, amelyre a korábbi óriásplakátok, billboardok nem voltak képesek, ráadásul akkor is láthatóak, ha a célcsoport reklámblokkolót használ.

A jövő plakátja: digital signage

Ha figyelmesen körülnéz egy bevásárlóközpont emeletein vagy egy gyorsétterem pultjai mögött, hamar felfigyelhet a gyönyörű felbontású, mozgó és folyamatosan cserélődő digitális reklámfelületekre. Ezek az úgynevezett digital signage rendszerek.

Az ilyen megoldásokat azért szeretik a hirdetők, mert azonnal megragadja a nézelődők figyelmét, könnyebb hatást kiváltani vele, mint egy hagyományos plakáttal, ráadásul egyszerre több üzenetet is megjeleníthetünk rajta, hiszen adott időnként automatikusan cserélhető tartalommal tölthetjük fel. Lényegében tehát ötvözik a hagyományos plakátok, a tévéreklámok, valamint a digitális hirdetések előnyeit és sajátosságait.

Ha digital signage rendszerekkel bővíti kínálatát, az alábbi területekről sokkal könnyebben szerezhet ügyfeleket – szélesebb rétegben –, mint eddig bármikor:

áruházak és bevásárlóközpontok,

repülőterek és pályaudvarok,

sportkomplexumok,

irodaházak,

rendezvényhelyszínek,

szállodák,

irodaházak.

További részletekért kattintson az alábbi gombra, hogy kollégáink felvehessék önnel a kapcsolatot.